biuro@stroeer.pl  

(22) 444-26-00

Interior Design

OUTDOOR TRACK

Nowa oferta Ströer Media

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Planuj kampanie w oparciu o mierzalne wskaźniki dzięki badaniu OutdoorTracki i #KupujWidownięNieTablicę

Interior Design

Przyszłość outdooru

AdWalk, Backlight i StröerTV

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Jeśli te nazwy nic Ci nie mówią dowiedz się więcej o naszych nowych formatach reklamowych.

Interior Design

Jesteś #METROdInformacji

Ströer TV w Wagonach Warszawskiego Metra

Trust the young people; trust this generation's innovation.

2000 ekranów i content, który przyciąga uwagę. Docieraj codziennie do 791 tysięcy pasażerów metra.

Interior Design

Outdoor. DOOH. Metro.

Mnóstwo miejsca na świetne pomysły.

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Ströer Media to unikatowy na rynku zestaw produktów reklamowych. I zespół specjalistów, który pomoże Ci je wykorzystać.

Interior Design

Digital Metroboard

Cyfrowa przyszłość reklamy zewnętrznej

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Sieć 28 ekranów HD w unikalnej przestrzeni II linii warszawskiego metra. Pierwszy produkt wykorzystujący pełnię możliwości reklamy cyfrowej.

previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow
Slider

Docieraj do swoich klientów poprzez:

OUTDOOR

OUTDOOR

Masowy zasięg, niski koszt dotarcia. Planowanie kampanii w oparciu o wskaźniki mediowe dzięki badaniu Outdoor Track.

Więcej...
METRO

METRO

Niski clutter reklamowy oraz długi czas kontaktu w oczekiwaniu na transport. Komunikacyjne serce Warszawy, z którego korzysta 800 tysięcy osób dziennie.

Więcej...
DIGITAL OUT OF HOME

DIGITAL OUT OF HOME

Ponad 2000 ekranów HD w kluczowych lokalizacjach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Łatwa emisja i angażujące treści od Polsat, Przegląd Sportowy, itp.

Więcej...

CSR

Reklama w słusznej sprawie.

Aktywnie angażujemy się
w promocję inicjatyw,
które zmieniają świat na lepsze.

UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Ströer Media

UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Ströer Media

Rusza społeczna kampania Ströer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Ströer Digital.

Czytaj dalej

Naucz się pierwszej pomocy w metrze

„Pierwsza Pomoc – to dziecinnie proste” pod takim hasłem 2 listopada ruszyła kampania promująca znajomość zasad pierwszej pomocy, zorganizowana przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wraz z firmą Ströer.

Czytaj dalej
Naucz się pierwszej pomocy w metrze
OTOZ Animals uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej

OTOZ Animals uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej

Kampania obejmuje plakaty w obu liniach warszawskiego metra. OTOZ współpracuje z Ströer Polska, która udostępniła nośniki na potrzeby akcji.

Czytaj dalej
Premiera spektaklu „Czarno to widzę”

Premiera spektaklu „Czarno to widzę”

23 stycznia 2020 odbędzie się premiera spektaklu komediowego o równości i tolerancji pt. „CZARNO TO WIDZĘ, czyli wymieszani, posortowani”. Inicjatorką przedsięwzięcia jest fundacja Omeny Mensah, która do współpracy zaprosiła plejadę polskich aktorów! Patronem Medialnym spektaklu jest Ströer Media

Czytaj dalej

ASP i Ströer inaugurują „MetrOdSztuki”

Pierwszą wystawę artystyczną zrealizowaną w całości w przestrzeni warszawskiego metra

Od 22 lipca 2019 na wszystkich stacjach II linii metra można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat. Tymczasowa galeria to efekt współpracy pomiędzy ASP i Ströer.

Czytaj dalej
ASP i Ströer inaugurują „MetrOdSztuki”
WWF ostrzega przed katastrofą ekologiczną w spocie na COP24

WWF ostrzega przed katastrofą ekologiczną w spocie na COP24

WWF Polska prowadzi kampanię edukacyjną na temat realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi. Dzięki wsparciu Ströer Media, partnera kampanii, w Warszawie pojawiły się kontekstowe nośniki OOH i ekrany w metrze, uświadamiające o powszechnym zagrożeniu związanym ze zmianami klimatycznymi.

Czytaj dalej

Outdoor Track

Outdoor Track

Dowiedz się jak przeprowadziliśmy najbardziej zaawansowane badanie Outdooru w Polsce i planuj kampanie w oparciu o mierzalne wskaźniki.

0
Aglomeracji
0
Respondentów
0
Urządzeń GPS

News

Porozmawiajmy o współpracy!

Skontaktuj się z nami i umów na spotkanie

Naciśnij Enter
Naciśnij Enter