OUTDOOR TRACK
Metodologia OUTDOOR TRACK służy badaniu poziomu widowni nośników reklamowych. Celem badania jest określenie liczby kontaktów generowanych przez grupę nośników, a tym samym określenie zasięgu kampanii. Badanie OUTDOOR TRACK w Polsce obejmie zasięgiem 10 głównych aglomeracji.
14 stycznia Prezes UOKiK’u wydał zgodę na powołanie joint venture - niezależnej spółki odpowiedzialnej za realizację projektu OUTDOOR TRACK.
Zapotrzebowanie rynku (informacje wynikające z opinii konkurentów i domów mediowych) na badania efektywności nośników reklamy zewnętrznej, będące standardem rynkowym powoduje, iż utworzenie wspólnego przedsiębiorcy, który prowadził będzie badania efektywności nośników reklamy zewnętrznej dostarczające tak szczegółowych danych jak wiek, płeć czy wykształcenie osób mających kontakt z nośnikami reklamy zewnętrznej, przyczyni się do zagospodarowania niszy rynkowej, na której nie ma obecnie żadnych produktów. Tym samym powstanie joint venture spowoduje znaczący wzrost jakości usług dostępnych na rynku - podkreśla prezes UOKiK’u w uzasadnieniu decyzji.
Udziałowcami spółki będą trzy podmioty Grupa Ströer, AMS oraz Clear Channel Poland. Spółka będzie miała jednak formułę otwartą, umożliwiając tym samym przystąpienie kolejnym podmiotom do projektu.
-
Manager ds. Rozwoju SieciStanisław Jarosz(22) 444 26 28609 555 405sjarosz@stroeer.pl
-
Manager ds. rozwoju sieciMarcin Pilitowski+48 22 444 29 15+48 607 334 671mpilitowski@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl