Case studies

Od pierwszych lat istnienia na polskim rynku outdoorowym Grupa Ströer systematycznie wykonuje badania skuteczności różnych kampanii. Dzięki temu dziś posiadamy bogate doświadczenie wyników badań wskazujących na skuteczność poszczególnych formatów, jak również skuteczność reklamy zewnętrznej w kontekście współdziałania z innymi mediami.

Domestos

W październiku 2013 roku Grupa Ströer zrealizowała kampanię outdoorową wprowadzającą na rynek wirującą kostkę toaletową Domestos Turbo Fresh.

Zobacz więcej

Badanie Atlas

Szesnastego lipca instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez Grupę Ströer laboratoryjny pomiar. Szesnastego lipca instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez Grupę Ströer...

Zobacz więcej

Wypożyczalnia krów

Na rozwiniętych rynkach europejskich, w wyniku wieloletnich badań skuteczności kampanii outdoorowych jednoznacznie stwierdzono, że efektywny zasięg i siłę kampanii buduje się przez jej pierwsze dwa tygodnie.

Zobacz więcej

Królewski pojedynek

Outdooor bardziej efektywny od telewizji miejskiej. Wysoka efektywność dwutygodniowego okresu ekspozycji.

Zobacz więcej

Strony

  • Manager ds. Rozwoju Sieci
    Stanisław Jarosz
    (22) 444 26 28
    609 555 405
    sjarosz@stroeer.pl
  • Manager ds. rozwoju sieci
    Marcin Pilitowski
    +48 22 444 29 15
    +48 607 334 671
    mpilitowski@stroeer.pl
  • Manager ds. technicznych i rozwoju sieci
    Zbigniew Miernicki
    +48 22 444 29 43
    +48 601 069 105
    zmiernicki@stroeer.pl
  • Manager ds. technicznych i rozwoju sieci
    Zbigniew Miernicki
    +48 22 444 29 43
    +48 601 069 105
    zmiernicki@stroeer.pl