News

26.10.2016

Łaciate na stacji metro centrum

Od początku października na warszawskiej stacji metra centrum pasażerów witają intrygujące, gigantyczne kartony mleka. Branding dwóch słupów podporowych stanowi niestandardowy element kampanii promocyjnej mleka Łaciate: „Białe po mamie, zdrowe po byku”. 

Czytaj więcej
02.02.2016

Sieć Goldbach Audience została przekształcona w Ströer Digital Media

Ströer, lider reklamy zewnętrznej, stał się właścicielem sieci Goldbach Audience Poland. Zarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o przekształceniu sieci Goldbach Audience w Ströer Digital Media.

Czytaj więcej
18.09.2015

Ptasi szturm na metro

Sony Music Poland i Grupa Ströer po raz kolejny realizują oryginalną kampanię reklamową w warszawskim metrz

Czytaj więcej
03.07.2015

Ströer Polska wychodzi poza segment reklamy zewnętrznej

Spółka Ströer Polska sp. z o.o.

Czytaj więcej
13.01.2014

Instytut Badań Outdooru uruchomił projekt badawczy „Outdoor Track”

Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS S.A., Clear Channel Poland Sp. z o.o. i Ströer Polska Sp.

Czytaj więcej
17.12.2013

Ströer liderem kategorii w rankingu biur reklamy 2013

Grupa Ströer otrzymała najwyższą ocenę w tegorocznym rankingu biur reklamy magazynu Media i Marketing Polsk

Czytaj więcej
21.11.2013

Wielkie znaczenie wielkości - Grupa Ströer podsumowuje Atlas

19 listopada podczas dorocznej konferencji Grupy Ströer przedstawione zostały wyniki największego w Polsce laboratoryjnego badania perc

Czytaj więcej
07.11.2013

Ströer zaprasza na konferencję

Więcej informacji na stronie: www.konferencja.stroer.pl

Czytaj więcej
14.10.2013

Rusza projekt badań outdooru

Firmy AMS S.A., Clear Channel

Czytaj więcej
01.10.2013

Atlas naszkicowany

20 września zakończyła się pierwsza faza badania percepcji kierowców Atla

Czytaj więcej
05.08.2013

Ströer przejmuje wiodącą sieć sprzedaży reklamy internetowej w Turcji i Europie Środkowowschodniej

Dzięki przejęciu Grupy Ballroom firma wprowadzi na rynek międzynarodowy usługi marketingu internetowe

Czytaj więcej
16.07.2013

Co widać zza kierownicy? – rusza największe w Polsce badanie percepcji kierowców

Szesnastego lipca instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez G

Czytaj więcej
05.06.2013

Następna stacja: Ströer

W wyniku wygranego przetargu Grupa Ströer podpisała z Metrem Warszawskim SA umowę na obsługę powierzchni reklamowych na wszystkich stacjach pierwszej i drugiej linii metra.

Czytaj więcej
21.05.2013

Unikalna na skalę światową akcja DAFT PUNK w warszawskim metrze

W ramach promocji płyty „Random Access Memories” 17 maja na peronie stacji metra Centrum pojawili się niety

Czytaj więcej
16.04.2013

Empik zachęca do czytania (nie tylko) w metrze

Grupa Ströer realizuje w warszawskim metrze ambientową akcję 

Czytaj więcej
14.02.2013

UOKiK daje zielone światło projektowi POSTAR

14 stycznia Prezes UOKiK’u wydał zgodę na powołanie joint venture - niezależnej spółki odpowiedzialnej za  realizację projektu POSTAR.

Czytaj więcej
15.01.2013

Andrzej Magdziak: Outdoor staje się ostatnim medium masowym

- Wierzę, że w perspektywie kilku lat udział outdooru w torcie reklamowym w naszym kraju wzrośnie do około 10 procent - mówi w rozmowie dla Wirtualnych Mediów Andrzej Magdziak, prezes zarządu Grupy Ströer w Polsce.

Czytaj więcej
20.11.2012

Grupa Ströer chce zmieniać polski outdoor.

Konferencja Grupy Ströer, która odbyła się 15 listopada 2012 r. w Hotelu Sheraton, nieprzypadkowo została zatytułowana „Outdoor w czasach zmiany”. Myślą przewodnią konferencji była przyszłość branży OOH i kierunki rozwoju medium w dynamicznym okresie przemian rynkowych.

Czytaj więcej
14.09.2012

Grupa Ströer liderem rynku OOH w Polsce

Według danych Kantar Media wartościowy udział w rynku Grupy Ströer wzrósł do 29,7% po siedmiu miesiącach 2012 roku, co dało firmie pozycję lidera rynku OOH w Polsce.Ströer jest największym w Polsce operatorem nośników w kluczowych segmentach rynku: 18m2, 36m2 i 12m2 frontlight.  

Czytaj więcej
08.01.2012

Ströer gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już od 10 lat

XX Finał WOŚP to jubileusz również dla Grupy Ströer, która gra z Orkiestrą już od dekady.W tym roku gramy z pompą! Zdrowa mama, zdrowy wcześniak, zdrowe dziecko, czyli na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.

Czytaj więcej
04.01.2012

Outdoor pobudza każdy biznes - druga odsłona kampanii twójoutdoor.pl

Na początku stycznia 2012 r. wystartowała miesięczna odsłona kampanii realizowanej wspólnie przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer pod hasłem Pokaż się! Kampanii towarzyszy pięć kreacji posługujących się hasłami przedstawiającymi zalety reklamy zewnętrznej.

Czytaj więcej
06.12.2011

Ströer Media biurem reklamy outdoorowej 2011 r.

Ströer skutecznie broni swojego wizerunku pomimo procesu zmian i szeregu wyzwań, przed którymi stanęła Grupa w 2011 r. Zostało to dostrzeżone przez rynek i uwieńczone wyróżnieniem przyznawanym biurom reklamy przez redakcję Media i Marketing Polska.

Czytaj więcej
15.11.2011

Prezentacja "OUTDOOR DLA CIEBIE"

15 listopada 2011 r. w Centrum Prasowym Foksal odbyła się wspólna konferencja prasowa Grupy Ströer i Cityboard Media. Konferencja „Outdoor dla Ciebie” była podsumowaniem pierwszego etapu współpracy obu firm.

Czytaj więcej
02.11.2011

Kampania twójoutdoor.pl wystartowała!

Twójoutdoor.pl to wspólny projekt Ströer Media i Cityboard Media. Celem tej inicjatywy jest przybliżenie właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw reklamy zewnętrznej.

Czytaj więcej
29.09.2011

V Festiwal Promocji Miast i Regionów

Tegoroczna edycja Festiwalu Promocji Miast i Regionów cieszyła się dużym zainteresowaniem. W tym jubileuszowym spotkaniu wzięło udział 310 osób, w tym 248 reprezentantów blisko 100 samorządów.

Czytaj więcej
02.06.2011

Nowy Zarząd w Ströer Polska

Firma Ströer powołuje nowy Zarząd w Polsce

Czytaj więcej
07.01.2011

Outdoor dla każdego - trzecia edycja kampanii informacyjnej twójoutdoor.pl!

Na przełomie stycznia i lutego 2012 r. wystartował trzeci etap kampanii realizowanej wspólnie przez Grupę Ströer i Cityboard Media pod hasłem Pokaż się! Kampanii towarzyszy sześć kreacji przedstawiających branże: motoryzacyjną, budowlaną, spożywczą, turystyczną, handel oraz zdrowie i urodę.

Czytaj więcej
01.12.2010

News Outdoor Poland włączony do struktur Grupy Ströer

Zakup 100 procent udziałów w News Outdoor Poland sp. z o.o. przez Ströer Polska sp. z o.o. rozpoczął proces restrukturyzacji i łączenia potencjałów obu firm.

Czytaj więcej
19.10.2010

Zgoda UOKiK na transakcję zakupu przez Ströer Polska spółka z o.o. 100 procent udziałów w firmie News Outdoor Poland sp. z o.o.

UOKiK wydał pozytywną decyzję/ Wartość transakcji sięga 26 mln Euro/ Ströer staje się liderem OOH media w Polsce, w segmencie wielkoformatowych tablic reklamowych.

Czytaj więcej
28.07.2010

AMS i Ströer zawarły umowę konsorcjum

27 lipca br. firmy AMS i Ströer Polska zawarły umowę konsorcjum w celu wspólnego ubiegania się o zawarcie umowy koncesji na budowę i utrzymanie wiat przystankowych dla Warszawy. Umowa konsorcjum została zawarta wyłącznie na potrzeby tego postępowania.

Czytaj więcej
  • Manager ds. Rozwoju Sieci
    Stanisław Jarosz
    (22) 444 26 28
    609 555 405
    sjarosz@stroeer.pl
  • Manager ds. rozwoju sieci
    Marcin Pilitowski
    +48 22 444 29 15
    +48 607 334 671
    mpilitowski@stroeer.pl
  • Manager ds. technicznych i rozwoju sieci
    Zbigniew Miernicki
    +48 22 444 29 43
    +48 601 069 105
    zmiernicki@stroeer.pl
  • Manager ds. technicznych i rozwoju sieci
    Zbigniew Miernicki
    +48 22 444 29 43
    +48 601 069 105
    zmiernicki@stroeer.pl