Kampanie
Planowanie kampanii w oparciu o sieć nośników liczącą blisko 15.000 powierzchni ekspozycyjnych, jak również zarządzanie procesem realizacji i kontroli wyklejenia, przebiegają za pośrednictwem najnowocześniejszych aplikacji informatycznych takich jak np. Stroer Net. Ta wielofunkcyjna oparta o najnowsze rozwiązania informatyczne platforma przyspiesza i ułatwia proces podejmowania decyzji zakupowych przez naszych Klientów.
Wszystko to sprawia, że nasz Klient otrzymuje najwyższej jakości usługę – szytą na miarę indywidualnych potrzeb, wspartą profesjonalnymi narzędziami, jak również wiedzą i wieloletnim doświadczeniem naszego Zespołu.
Przewodnik po planowaniu kampanii:
- określ cel kampanii (czy jest to kampania wizerunkowa, produktowa, promocyjna, itd.)
- zastanów się, do jakiej grupy odbiorców chcesz dotrzeć ze swoim przekazem, kto stanowi twoją grupę docelową
- zdefiniuj zasięg kampanii (miasta, w których ma być realizowana kampania w kontekście dystrybucji lub/i miejsc, na których ci specjalnie zależy)
- rozplanuj kampanię w obrębie miasta (np.: równomiernie, trasy wlotowe/wylotowe, centra miast, osiedla miejskie, drogi główne)
- wybierz miejsca koncentracji grupy docelowej w mieście (np.: centra handlowe, stacje benzynowe, centra rozrywki, szkoły/uczelnie, dealerzy samochodów, centra komunikacyjne, biurowce, punkty gastronomiczne – points of interest – POI)
- dobierz format i usytuowanie nośników do treści przekazu i grupy docelowej
- dostosuj projekt graficzny do kreatywnych wymagań outdooru
-
Manager ds. Rozwoju SieciStanisław Jarosz(22) 444 26 28609 555 405sjarosz@stroeer.pl
-
Manager ds. rozwoju sieciMarcin Pilitowski+48 22 444 29 15+48 607 334 671mpilitowski@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl