Przewidywania rozwojowe w branży reklamy outdoorowej

Przewidywania rozwojowe w branży reklamy outdoorowej

Mark Read – CEO WPP – w niedawnym wywiadzie udzielonym World Out of Home Organization nakreślił perspektywę rozwoju dla branży outdoroowej na najbliższe lata. Co w przyszłości z reklamę zewnętrzną? Jakie wyzwania stoją przed jej twórcami? Czy w czasach personifikowanych reklam w internecie ciągle jest na nią miejsce?

Czytaj dalej
Wzrost budżetów w reklamie outdoorowej – sukces czy szansa?

Wzrost budżetów w reklamie outdoorowej – sukces czy szansa?

Czerwiec okazał się przełomowy dla branży reklamy outdoroowej. Po okresie spadków po raz pierwszy wróciła ona bowiem na drogę wzrostów, notując wyższe budżety reklamowe i zdobywając nowych klientów. Co spowodowało te wzrosty? Jaką dają one perspektywę na przyszłość kampanii out-of-home?

Czytaj dalej
Ströer Traffic News: Ruch samochodowy w miastach powoli wzrasta, coraz więcej osób w biurach

Ströer Traffic News: Ruch wraca do normy

Pomimo ciągle obowiązujących restrykcji, w ciągu ostatnich dwóch tygodni można było zaobserwować gwałtowny wzrost ruchu samochodowego i pieszego. We wszystkich miastach ruch przekracza przeciętny poziom z 2020 r., a w kilku zbliża się do średniej z 2019 r.

Czytaj dalej
Ströer Traffic News: Ruch samochodowy w miastach powoli wzrasta, coraz więcej osób w biurach

Ströer Traffic News: ruch pomimo lockdownu na wysokim poziomie

Wprowadzone z powodu III fali zakażeń restrykcje nie przekładają się w sposób znaczący na spadek ruchu samochodowego. Co więcej – w miejscach takich jak parki i skwery oraz w okolicach osiedli mieszkaniowych pierwsze ciepłe dni spowodowały znaczące wzrosty traffiku.

Czytaj dalej
Ströer Traffic News: Ruch samochodowy w miastach powoli wzrasta, coraz więcej osób w biurach

Outdoor będzie zyskiwać na znaczeniu

Co zmieniła pandemia w branży Outdoorowej? Jak się najważniejsze trendy i jak będzie wyglądała branża reklamy zewnętrznej w 2050 roku? Na te pytania odpowiadamy w komentarzu dla „NowegoMarketingu”.

Czytaj dalej
Podsumowanie roku 2020 w reklamie OOH

Podsumowanie roku 2020 w reklamie OOH

Jak będzie wyglądał Outdoor w 2021 r.? Jakie były najciekawsze akcje ubiegłego roku? Dla serwisu WirtualneMedia.pl Marcin Gudowicz analizuje rynek reklamy zewnętrznej na przełomie 2020 i 2021 r.

Czytaj dalej

Podsumowanie roku 2019 w reklamie OOH

Jak będzie wyglądał Outdoor w 2020 r.? Jakie były najciekawsze akcje ubiegłego roku? Dla serwisu WirtualneMedia.pl Marcin Gudowicz analizuje rynek reklamy zewnętrznej na przełomie 2019 i 2020 r.

Czytaj dalej

Ströer Media z nowym cennikiem na 2020 r.

Ströer Media publikuje cennik reklamowy na 2020 r. Nowa oferta, tak samo jak poprzednia, stworzona jest na podstawie aktualnych danych badania Outdoor Track, prowadzonego przez Instytut Badania Outdooru.

Czytaj dalej

„Outdoor Track” – czym jest i jak zmieni rynek OOH?

Czy double billboard na stronie głównej Onetu powinien kosztować tyle samo co double billboard na stronie dzielnicowego portalu? Czy reklama w czasie przerwy Ligi Mistrzów powinna kosztować tyle co podczas powtórki „Agrobiznesu” (z całym szacunkiem dla „Agrobiznesu”)? Oczywiście, że nie. W branży OOH przez lata obowiązywała jednak taka właśnie praktyka.

Czytaj dalej

Uchwały reklamowe a porządkowanie przestrzeni miast w krajach Unii Europejskiej

W kwietniu 2015 r., gdy sejm przygotował Ustawę o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu, nazywaną dla uproszczenia ustawą krajobrazową, wydawało się, że wystarczy uzbroić ją w słynne hasło „wstawmy zęby ustawie”, umożliwiające samorządom nakładanie bardzo wysokich kar finansowych, a uchwały w wielu miastach pojawią się błyskawicznie.

Czytaj dalej

Jak łączyć desktop, mobile i offline by osiągać ponadprzeciętne rezultaty, czyli TOP4 zintegrowanych kampanii reklamowych (i kilka innych, o których warto wspomnieć)

Kłopot bogactwa – to chyba najlepsze określenie sytuacji przed którą staje marketer mający za zadania przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej. Jeszcze 100 lat możliwości reklamy ograniczały się do przygotowania odpowiedniego szyldu, reklamy w prasie, ewentualnie plakatu reklamowego. Potem doszło radio. Następnie Telewizja. W końcu wielkoformatowe reklamy OOH. A odkąd na początku lat 90. wyemitowano pierwszą reklamą banerową, gama produktów Digital poszerza się właściwie nieustannie. Jak poukładać wszystkie te klocki w sensowną całość? I dlaczego warto to robić?

Czytaj dalej
Ströer Traffic News: Ruch samochodowy w miastach powoli wzrasta, coraz więcej osób w biurach

OOH vs Digital - rozmowa (nie)kontrolowana

6 miesięcy po przeprowadzce do wspólnego biura i 2 miesiące po integracji działów sprzedażowych OOH i Digital Hubert Świtalski (Digital) i Bartosz Barański (OOH) porozmawiali. O tym co łączy oba formaty reklamowe, co dzieli i jak można je integrować. Nie szczędząc sobie uszczypliwości, ciętych ripost i merytorycznych argumentów.

Czytaj dalej
Naciśnij Enter
Naciśnij Enter