Mark Read – CEO WPP – w niedawnym wywiadzie udzielonym World Out of Home Organization nakreślił perspektywę rozwoju dla branży outdoroowej na najbliższe lata. Co w przyszłości z reklamę zewnętrzną? Jakie wyzwania stoją przed jej twórcami? Czy w czasach personifikowanych reklam w internecie ciągle jest na nią miejsce?
Wzrost budżetów w reklamie outdoorowej – sukces czy szansa?
Czerwiec okazał się przełomowy dla branży reklamy outdoroowej. Po okresie spadków po raz pierwszy wróciła ona bowiem na drogę wzrostów, notując wyższe budżety reklamowe i zdobywając nowych klientów. Co spowodowało te wzrosty? Jaką dają one perspektywę na przyszłość kampanii out-of-home?
Ströer Traffic News: Ruch wraca do normy
Pomimo ciągle obowiązujących restrykcji, w ciągu ostatnich dwóch tygodni można było zaobserwować gwałtowny wzrost ruchu samochodowego i pieszego. We wszystkich miastach ruch przekracza przeciętny poziom z 2020 r., a w kilku zbliża się do średniej z 2019 r.
Ströer Traffic News: ruch pomimo lockdownu na wysokim poziomie
Wprowadzone z powodu III fali zakażeń restrykcje nie przekładają się w sposób znaczący na spadek ruchu samochodowego. Co więcej – w miejscach takich jak parki i skwery oraz w okolicach osiedli mieszkaniowych pierwsze ciepłe dni spowodowały znaczące wzrosty traffiku.
Ströer Traffic News: rośnie ruch tranzytowy, traffic w miastach na stabilnym poziomie
Traffic jest na bardzo stabilnym poziomie – nawet pomimo wzrostów zachorowań i oczekiwanej III fali pandemii – wynika z danych analizowanych przez zespół Ströer Media.
Outdoor będzie zyskiwać na znaczeniu
Co zmieniła pandemia w branży Outdoorowej? Jak się najważniejsze trendy i jak będzie wyglądała branża reklamy zewnętrznej w 2050 roku? Na te pytania odpowiadamy w komentarzu dla „NowegoMarketingu”.
Ströer Traffic News: Ruch samochodowy w miastach powoli wzrasta, coraz więcej osób w biurach
Z analizowanych przez zespół Ströer Media danych dotyczących ruchu wynika, że otwarcie galerii handlowych przełożyło się na niewielki, ale widoczny wzrost ruchu samochodowego w miastach. Ruch tranzytowy w styczniu zanotował niewielki spadek w stosunku do ubiegłego roku.
Podsumowanie roku 2020 w reklamie OOH
Jak będzie wyglądał Outdoor w 2021 r.? Jakie były najciekawsze akcje ubiegłego roku? Dla serwisu WirtualneMedia.pl Marcin Gudowicz analizuje rynek reklamy zewnętrznej na przełomie 2020 i 2021 r.
Ströer wprowadza „Shopper” – pierwszy z pakietów targetowanych w Metrze
MetroPakiety to specjalnie wyselekcjonowane nośniki, które gwarantują reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych w warszawskim Metrze. Pierwszym udostępnionym pakietem jest Shopper - skierowany do osób odwiedzających sklepy i galerie handlowe, a także robiących zakupy online.
Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku
Na mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni, Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku. Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.
Podsumowanie roku 2019 w reklamie OOH
Jak będzie wyglądał Outdoor w 2020 r.? Jakie były najciekawsze akcje ubiegłego roku? Dla serwisu WirtualneMedia.pl Marcin Gudowicz analizuje rynek reklamy zewnętrznej na przełomie 2019 i 2020 r.
Ströer Media z nowym cennikiem na 2020 r.
Ströer Media publikuje cennik reklamowy na 2020 r. Nowa oferta, tak samo jak poprzednia, stworzona jest na podstawie aktualnych danych badania Outdoor Track, prowadzonego przez Instytut Badania Outdooru.
Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard w Warszawskim Metrze
Ströer uruchamia Digital Metroboard - nową sieć cyfrowych nośników reklamowych w przestrzeni Warszawskiego Metra. Zainstalowane na peronach stacji II linii wielkoformatowe ekrany będą emitowały reklamy od stycznia.
ASP i Ströer inaugurują projekt MetrOdSztuki
ASP i Ströer inaugurują projekt „MetrOdSztuki” – pierwszą wystawę artystyczną zrealizowaną w całości w przestrzeni Warszawskiego Metra.
Less is more - przegląd idealnie zlokalizowanych mini kampanii billboardowych z Polski i zagranicy
Rozmazany, tonący lub wskazujący liczbę kroków billboard – przedstawiamy najciekawsze i idealnie zlokalizowane mini kampanie outdoorowe z Polski i zagranicy.
Ströer z umową na obsługę reklamową nośników citylight przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
„Outdoor Track” – czym jest i jak zmieni rynek OOH?
Czy double billboard na stronie głównej Onetu powinien kosztować tyle samo co double billboard na stronie dzielnicowego portalu? Czy reklama w czasie przerwy Ligi Mistrzów powinna kosztować tyle co podczas powtórki „Agrobiznesu” (z całym szacunkiem dla „Agrobiznesu”)? Oczywiście, że nie. W branży OOH przez lata obowiązywała jednak taka właśnie praktyka.
Uchwały reklamowe a porządkowanie przestrzeni miast w krajach Unii Europejskiej
W kwietniu 2015 r., gdy sejm przygotował Ustawę o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu, nazywaną dla uproszczenia ustawą krajobrazową, wydawało się, że wystarczy uzbroić ją w słynne hasło „wstawmy zęby ustawie”, umożliwiające samorządom nakładanie bardzo wysokich kar finansowych, a uchwały w wielu miastach pojawią się błyskawicznie.
Ströer przejmuje obsługę reklamową nośników citylight na poznańskich wiatach przystankowych
Ströer Media przejmuje obsługę 400 nośników typu citylight, znajdujących się na 124 wiatach przystankowych w Poznaniu. Zgodnie z zawartą z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi umową, docelowo obsługą reklamową Ströera zostanie objęta blisko połowa wiat.
Metro w marketingu – 10 ciekawych realizacji z Polski i zagranicy
Androidy na stacji, wagony w wystroju świątecznym, zdjęcia kotów na ścianach, zmiana nazwy peronu metra albo… interaktywna wystawa poświęcona Davidowi Bowiemu – to tylko niektóre przykłady działań marketingowych, które można przeprowadzić na stacjach metra.
#KupujWidownięNieTablicę - Nowa polityka handlowa Ströer Media w oparciu o wyniki Outdoor Track
Nowa polityka handlowa Ströer Media - #KupujWidownięNieTablicę Zgodnie z zapowiedziami Ströer Media wprowadza nową politykę handlową i cennik oparty na wynikach badania Outdoor Track. Nowa oferta obowiązuje od kwietnia 2019 r. i obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.
Instytut Badań Outdooru zaprezentował narzędzie do planowania i badania zasięgu kampanii OOH
Instytut Badań Outdooru zainaugurował kolejny etap Outdoor Tracka – pierwszego badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Po przekazaniu wyników pomiarów firmom uczestniczącym w projekcie, stworzono platformę do autoryzacji badań OOH, która została zaprezentowana podczas specjalnego warsztatu dla przedstawicieli domów mediowych.
Dobre, złe i brzydkie – ciekawe kampanie przykłady wykorzystania OOH w zagranicznych kampaniach politycznych
Wszyscy wiemy jak wyglądają standardowe plakaty wyborcze. Portret polityka, logo partii, sztampowe hasło – i zazwyczaj tyle. Czy zawsze tak jest? Niekoniecznie. Zagraniczne kampanie polityczne są czasem bardzo kreatywne, a te najlepsze potrafią przesądzić o losach wyborów.
Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach - świąteczna niespodzianka MediaMarkt w warszawskim metrze
W mikołajki, na pierwszej linii metra rozpocznie kursowanie specjalny pociąg świąteczny MediaMarkt. To niespodzianka dla mieszkańców Warszawy przygotowana przez sieć sklepów MediaMarkt.
Maciej Paciorek w zarządzie Ströer Media
Do zarządu spółki Ströer Media dołączył Maciej Paciorek, który od 8 lat zarządza w firmie sprzedażą regionalną i instytucjonalną.
Jak łączyć desktop, mobile i offline by osiągać ponadprzeciętne rezultaty, czyli TOP4 zintegrowanych kampanii reklamowych (i kilka innych, o których warto wspomnieć)
Kłopot bogactwa – to chyba najlepsze określenie sytuacji przed którą staje marketer mający za zadania przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej. Jeszcze 100 lat możliwości reklamy ograniczały się do przygotowania odpowiedniego szyldu, reklamy w prasie, ewentualnie plakatu reklamowego. Potem doszło radio. Następnie Telewizja. W końcu wielkoformatowe reklamy OOH. A odkąd na początku lat 90. wyemitowano pierwszą reklamą banerową, gama produktów Digital poszerza się właściwie nieustannie. Jak poukładać wszystkie te klocki w sensowną całość? I dlaczego warto to robić?
Informacje Polsat News emitowane na cyfrowych nośnikach Ströer w Warszawskim Metrze
Rusza współpraca Polsat i Ströer Media w Warszawskim Metrze. Dzięki niej pasażerowie mogą oglądać najświeższe wiadomości przygotowywane dla nich na bieżąco przez redakcję Polsat News, na prawie 2000 ekranach LCD umieszczonych w wagonach pociągów.
OOH vs Digital - rozmowa (nie)kontrolowana
6 miesięcy po przeprowadzce do wspólnego biura i 2 miesiące po integracji działów sprzedażowych OOH i Digital Hubert Świtalski (Digital) i Bartosz Barański (OOH) porozmawiali. O tym co łączy oba formaty reklamowe, co dzieli i jak można je integrować. Nie szczędząc sobie uszczypliwości, ciętych ripost i merytorycznych argumentów.
AdReport Trendy – Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w Internecie
Według danych AdReporta – systemu monitoringu reklamy reklamy online – w czwartym kwartale 2017 roku najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda.
AdReport Trendy – Grupa Żywiec liderem wydatków na reklamę display w kategorii Napoje i Alkohole
Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport, w lipcu liderem wydatków w kategorii Napoje i Alkohole była Grupa Żywiec. Na promocję swoich produktów w formacie display firma przeznaczyła 1,02 mln PLN.