#KupujWidownięNieTablicę - Nowa polityka handlowa Ströer Media w oparciu o wyniki Outdoor Track

Nowa polityka handlowa Ströer Media - #KupujWidownięNieTablicę  Zgodnie z zapowiedziami Ströer Media wprowadza nową politykę handlową i cennik oparty na wynikach badania Outdoor Track. Nowa oferta obowiązuje od kwietnia 2019 r. i obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.

Nowa polityka handlowa  Ströer Media zakłada, że nośniki firmy w 10 głównych aglomeracjach w Polsce, zostaną podzielone na 5 kategorii cenowych. Cena jest uzależniona nie tylko, jak do tej pory, od formatu nośnika, ale przede wszystkim od poziomu widowni mierzonego wskaźnikiem GRP. Możliwy też jest zakup pakietów gwarantujących dotarcie do założonej widowni, bez konieczności wyboru konkretnych nośników. Pomiar widowni oparty jest o wyniki Outdoor Track - branżowego projektu badawczego realizowanego przez Instytut Badania Outdooru, zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route.

Ze szczegółami nowe polityki handlowej Ströer Media można zapoznać się klikając tutaj.

Newsy

Naciśnij Enter
Naciśnij Enter