Ströer Media z nowym cennikiem na 2020 r.

Ströer Media publikuje cennik reklamowy na 2020 r. Nowa oferta, tak samo jak poprzednia, stworzona jest na podstawie aktualnych danych badania Outdoor Track, prowadzonego przez Instytut Badania Outdooru.

Bez zmian pozostaje również podział nośników na 5 kategorii cenowych, uzależnionych od liczby realnych kontaktów reklamowych. Jednocześnie firma dalej oferuje zakup pakietów gwarantowanej widowni bez konieczności wyboru konkretnych nośników.

Zmiany to m.in. wprowadzenie 5 kategorii cenowych w przypadku nośników w Warszawskim Metrze, tak by ich wycena była spójna z pozostałymi segmentami oferty. Założono też inflację cenową w wysokości od 5 do 12%. Firma zaznacza jednak, że zawarte w dokumencie ceny mogą ulec zmiany w związku z zapowiadanymi podwyżkami kosztów energii elektrycznej.

Ströer jest pierwszą firmą, która w 2019 r. wprowadziła na polski rynek OOH ofertę skonstruowaną w oparciu o wskaźniki mediowe wszystkich nośników takie jak GRP, zasięg i częstotliwość. Zostało to docenione w badaniu miesięcznika Media i Marketing Polska, w którym polityka cenowa firmy została uznana za najbardziej transparentną na rynku reklamy zewnętrznej.

Z pełnym dokumentem można się zapoznać klikając tutaj tutaj.

Newsy

Naciśnij Enter
Naciśnij Enter