OUTDOOR TRACK

Mieszkańcy których miast pokonują dziennie największe dystanse? Ile km dziennie pokonuje statystyczny mieszkaniec największych aglomeracji w Polsce? Czy to prawda, że młodsze osoby są bardziej mobilne?

I co najważniejsze -  jaka jest widownia Twojej kampanii OOH?

Dzięki Outdoor Track znamy odpowiedzi na te pytania. To pierwsze tak dokładne na polskim rynku badanie rynku Outdoor. Projekt jest realizowany przez Instytut Badań Outdooru, we współpracy z 10 firmami badawczymi i z wykorzystaniem metodologii brytyjskich badań OOH.

Celem projektu jest dokładne zbadanie widowni wszystkich nośników OOH w 10 największych aglomeracjach w Polsce, dzięki dokładnym pomiarom zasięgu, częstotliwości i widoczności. Umożliwi to skuteczniejsze planowanie działań OOH w oparciu o mierzalny wskaźniki mediowe za pomocą platformy IDS.

Dowiedz się więcej na stronie projektu Outdoor Track.

Dowiedz się na czym to polega!


Zobacz film
o metodologii i efektach badania OUTDOOR TRACK

Siedmiu światowej klasy partnerów i wykonawców

Projekt badawczy Outdoor Track w pełni przystosował europejskie rozwiązania do polskiej specyfiki rynku outdooru. Do realizacji projektu zostali zaangażowani światowej klasy partnerzy i wykonawcy (IPSOS, Millward Brown, Biuro Inżynierii Transportu, MGE Data, Route (UK), Navteq oraz Red Research), zapewniając na każdym etapie realizacji procesu badawczego wykorzystanie najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie badań i technologii.

Partnerzy badania

Client 1
Client 2
Client 3
Client 4
Client 4
Client 4
Client 4
Naciśnij Enter
Naciśnij Enter