Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach - świąteczna niespodzianka MediaMarkt w warszawskim metrze

W mikołajki, na pierwszej linii metra rozpocznie kursowanie specjalny pociąg świąteczny MediaMarkt. To niespodzianka dla mieszkańców Warszawy przygotowana przez sieć sklepów MediaMarkt.

Świąteczny pociąg MediaMarkt będzie kursować w dniach 6 grudnia 2018 – 6 stycznia 2019 na pierwszej linii metra. Projekt jest jednym z elementów tegorocznej dekoracji świątecznej, przygotowanej przez warszawskie metro i miasto st. Warszawa. Na wagonach, oprócz motywów świątecznych, znajdą się bohaterowie kampanii MediaMarkt, czyli Tytus, Romek i A’Tomek.
Na szybach umieszczone będą specjalne naklejki, umożliwiające zrobienie sobie zdjęcia
w świątecznej czapce lub… brodzie św. Mikołaja. W każdym z sześciu wagonów swoje świąteczne propozycje upominkowe zaprezentują partnerzy projektu: Huawei, Braun, Oral-B, LG, Electrolux i Philips.

Akcji towarzyszyć będzie specjalna świąteczna komunikacja na sieci ekranów Ströer TV
w pociągach, na których pojawiają się atrakcje dedykowane wyłącznie dla pasażerów - spoty wizerunkowe i produktowe z specjalnymi ofertami, przygotowane przez partnerów akcji. Dzięki temu każdy wagon, poza indywidualnym świątecznym charakterem, będzie też inspiracją do prezentów dla najbliższych.

- Każdy niestandardowy projekt to dla nas ogromna przyjemność i wyzwanie. Tym bardziej, jeśli przyczynia się do budowania pozytywnej, świątecznej atmosfery w Warszawie. Dziękuję za zaufanie naszym partnerom z MediaMarkt i jestem pewien, że pociąg spodoba się pasażerom – mówi Andrzej Magdziak, prezes Grupy Ströer.

Za kreacje i zakup mediów odpowiada MediaMarkt, za realizację i wykonanie Ströer Media.

Newsy

Naciśnij Enter
Naciśnij Enter